Filme care merita vazute
Am vazut atat de multe filme proaste anul acesta incat am refuzat azi o oferta de a merge la Multiplex pe motiv ca ploua afara si sunt cam racit. Mi-e teama sa ma pregatesc pentru un film ca apoi sa fiu complet dezamagit. Am vrut sa vad multe titluri mari in 2006 care m-au dezamagit foarte tare: Superman Returns, The Da Vinci Code si Mission Impossible III (Cam pueril, stiu, dar Tom Cruise si-a facut singur cascadele din ce am auzit).
Asa ca azi am vizionat un film mai putin obisnuit (neamerican adica). Este vorba de Millions care a reusit sa ma aduca la starea sufleteasca din momentul in care am vazut It’s All Gone Pete Tong. Ambele filme m-au lasat cu o admiratie pentru personajul principal, dorindu-mi sa am o anumita caracteristica a personalitatii lor, care evident imi lipseste. Ambele filme le recomand puternic, cu amendamentul ca trebuie sa aveti rabdare, nefiind scenarii tipice.
Finalul nu este de intuit in nici unul din cazuri. De la cei care ati vazut aceste filme as dori sa aflu ce va placut si ce nu. Sunt un cinefil convins si nu prea am cu cine discuta pe tema de ceva timp (am de fapt un prieten cu care discut astfel de subiecte, dar vreau sa aflu si alte pareri).
Am fost si eu la Pete Tong – e pe bune singurul film de anul asta care m-a miscat… am fost – din nefericire – si la Superman Returns, si la King Kong ( bleaah! ) si la Miami Vice ( trist…f trist… ), si la over-rated-ul Da Vinci Code.
De Millions inca n-am auzit, dar daca e in acelasi state ca Pete Tong – zi si mie de pe unde il iau :)
Despre sg film valabil – It’s all over… – dupa primele 15 min se iesea din sala, scenele de drog addict pewing all over sunt suficient de tari, si sincer eu chiar eram a bitsy disappointed. Asta pentru ca venisem de la servici, dupa o zi criminala – am primit invitatia la film pe la ora 18, inopinat. M-a cucerit bunny rabbitul care aparea – the addict ego, era chiar la limita dintre hidos si funny. Iar tipu e exceptional de el insusi… british jerk. cand o ia el pe ulei… ca nu mai aude,o da in tragic de tot, aproape am plans, si mi-a devenit suficient de simpatic personajul ca sa uit pewkingu de la inceput. iar cu tipa surda si umanizarea lui de la final, i actually trully loved the guy in the end. Cool, ce sa zic. L-as revedea…
E foarte interesanta evolutia personajului in Pete Tong. Cum creeaza o impresie complet nefavorabila la inceput si apoi cum incepe sa iasa la suprafata ca nu e un baiat asa de rau…
Pe mine m-a miscat f mult si ideea de a-ti urma pasiunea indiferent de obstacolele care ti se pun in cale. Mai citisem si ca este vorba de o poveste adevarata…dar am fost f dezamagit cand am aflat ulterior mai multe despre regizorul filmului…
da, si eu stiam ca e true story – de la un prieten houser convins = sursa semi-sigura
Pai am aflat ulterior ca nu e o poveste adevarata. Regizorul e un tip mai ciudat, care a creat un site cu Frankie Wilde, i-a creat un fel de dosar virtual, astfel incat cei care cauta pe Internet despre el sa gaseasca biografie, fan club. Eu am descarcat pana si albume de-ale lui.
Am fost foarte dezamagit in ziua in care am aflat ca povestea nu e adevarata…dar oricum ramane un film excelent.
In legatura cu Millions cauta pe retelele de file sharing (DC++, Torrent). Nu cred ca o sa apara la noi in tara, nu pare a fi genul de film comercial de box-office.
are si albume ? :)))))))))))))) wow, cat efort pentru a crea o identitate… si zi, ti-a placut muzica lui Frankie Wilde ? Nu-i asa ca a fost un baiat de treaba ? :P
Am tras vreun giga din surse pe care nu pot sa le divulg ;). Nu sunt un fan house/dance dar mi-a placut suficient de mult, in principal din cauza filmului. M-am cam intristat cand am aflat de la un prieten care a scormonit problema ca Frankie Wilde este doar o poveste.
Mie imi cam place sa cred ca poti realiza tot ce iti pui in minte, si povestea lui Frankie m-a ambitionat si mai mult in acel moment. Eh, asa e viata, te mai si dezamageste.
Oricum foarte placut filmul. L-am vazut intr-un moment in care nu prea aveam chef, eram si obosit, dar povestea m-a inviorat instant. E baiat bun Frankie asta, as mai vedea filme cu actorul respectiv…dar nu cred ca va mai face nimic notabil. Personajul cred ca s-a mulat perfect pe tipul respectiv.
Si scenariul si jocul actoricest parca ma facea sa doresc sa vad si partea buna din el, sa imi arate ca nu e doar un drogat, pervers, nepasator, ci are si o urma de copil inocent si intelegator in el. Acum parca le inteleg si pe fetele de liceu carora le plac baietii macho si duri, ele spera sa gaseasca ceva bun si tandru in ei, ceva care le face sa creada ca este posibil ca un tip dur/macho este asa doar cu alte persoane, exceptie facand doar pentru ele (aici simt ca n-o sa fii de acord cu mine).
Poate vezi si Millions. Mi-a indus o stare asemanatoare, dar nu e o poveste identica. Sa-mi zici ce parere ti-a facut daca vezi filmu.
Ok, Millions is a must! ma duc in weekend sa sap prin sursele mele din Regie ;)
eu am vazut shi videoclipuri cu el shi mai apare shi in unele topuri.Lam vazut shi in reclame.E imposibil sa fie imaginar
Uite aici un link care te duce la mai multe situri si articole pe tema Frankie Wilde.
Am citit mai demul aceasta pagina,insa am citit pe o alta pagina ca dupa a disparut nu au mai ramas decat cateva melodii dea-le lui si niste postere .Este unul din cei mai misteriosi dj din istorie.Nu mai apare in topuri pentru ca nu se mai stie nimic demult de el.Ce-i drept nici nu prea gasesti nimic despre viata lui sau despre albumele sale.Eu insa cred ca totusi a existat candva.
Mda, eu tind sa cred ca e o farsa a regizorului, dar nu pot spune ca am argumente de netagaduit…
Lasami adresa ta de mess sa-ti pot trimite nishte filmulezte sa-ti demontrez ca exista.Daca nu le-ai vazut deja
shi intra shi tu pe adresa asta shi covinge-te http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=42009195
In linkul pe care mi l-ai dat e poza chiar cu tipul din film. Pana acum n-am vazut nici o poza cu “adevaratul” Frankie Wilde ci doar cu actorul din film…
Daca ai alte linkuri poti sa mi le dai.
Aici
Aici
Nu am gasit nicaieri interviuri si poze cu Frankie Wilde in care sa nu se faca referire la film. Cred ca esti de acord ca orice articol in care se vorbeste de film poate fi “aranjat”. In alte locuri in care se vorbeste doar de Frankie Wilde pozele sunt cele ale actorului, deci nu ale presupusului DJ.
Sunt de acord cu tot ce spui tu,am gasit in sfarsit cum il chema pe presupusul frankie wilde ceva cu L numai tin minte.Spunea acolo clar ca dupa viata lui sa luat shi nu a fost deloc faimos acel dj era un ”nimeni”.
Shi totushi nu e nimic sigur……….
Ai perfecta dreptate. Eu nu pot trage o conluzie sigura ca Frankie Wilde a existat sau nu in realitate. Cert e totusi faptul ca filmul mi-a placut f mult iar enigmele din jurul lui nu fac decat sa imi placa si sa il discut si mai mult :)
Eu am trimis un e-mail la dj stars shi mai nush cum se chema adresa shi mi-au spus sa intru pe vertigo films shi acolo voi gasi tot ce imi trebuie.Intra shi tu shi uitatehttp://www.vertigofilms.com/iagpt.php
Dupa ce am citit acolo nush ce sa mai cred.Eu unul am shi emisiuni la care a participat frankie wilde.Dar na daca totul e un fals.Nu poti sa stii
Faza e ca lam auzit shi la radio deea cu mel flashdance shi ala de la radio deea a specificat foarte clar frankie wilde e autorul acestei mel.
Discutia asta cu tine m-a cam “pornit” si o sa fac cateva sapaturi sa vad exact ce si cum. Poate o sa iasa la iveala adevarul… O sa mai intreb pe cineva care mi-a zis prima data de chestia cu falsul, poate imi da niste linkuri concrete.
Am mai trimis un e-mail la ibiza shi ce mi-au spus aia nu mi-a venit sa cred.
mi-au spus scurt paul kaye is frankie wilde
Shi ca tot ce a aparut pe internet sunt doar nishte opozitii ale ziaristilor care vor sa iasa in evidenta.Mi-e imi vine sa rad ca lam cautat atata pe frankie wilde pe net shi el era tot timpul in fata noastra incepand din film:D
Acum tot ce scrie despre el pe net se leaga.
Shi cica ar mai exista un paul kaye actor.Dar asta e dj.Asa a scris un englez ca la auzit shi la vazut live 1999.am shi o poza cu el de cand era mai tanar arestat de pol:))
Super misto It's all gone Pete Tong!
bun filmul it's all gone pete tong…iepurasul a fost de efect…melodiile bune…actorul a jucat super bine…ce ati aflat? a existat sau nu frankie wilde?
Nu prea e nimic concludent, dar eu tind sa cred ca e o farsa. Daca era asa celebru ar fi auzit mai multi de el, mai ales cei pasionati de genul lui de muzica…
Hmm…am vazut shi eu filmul asta cu frankie wilde shi sunt intr-o dilema totala :D….la inceputul filmului scrie ca este inspirat dupa o poveste reala shi sunt marturii de la nijte deejeey care sunt foarte respectatzi in lumea clubului…eu numa genu asta de muzica ascult shi averam cateva meleodii de la el shi kiar imi placeau numa c anu auzisem niciodata de el shi cand am incercat sa caut ceva despre el am gasit poze cu actorul din film shi am crezut ca el este….numa ca acuma ca am vcazut filmul…nu prea jtiu ce sa ma zic….pls luminatzi`ma!!!
Da-ne si tu linkuri cu ce ai mai aflat. Ca suntem mai multi curiosi, si poate punem cap la cap…si vedem ce cu Frankie asta.
ma rog eu am cautat mult…la google gasesti….absolut ce vrei….ideea e k….dak a existat un dj kre sa influenteze aqm nume asea mari…de ce nu se gaseste nikieri…o bibliografie….niste albume….nmk nmk…sa nu fie frankie wilde….o creatie artistik….cei mari sa creeze un nume….care sa faca cva spectaculos….doar pt reclama..???chiar si in film..la un moment dat managerul..zice….oamenilor le place tragedia…oamenii sunt atrasi de drama altora….ma rog…nu va revoltati e doar o parerea…eu filmu lam vazut de 10ori…si sincer ma uit de park e prima oara knd il vad….de fiekre data knd il vizionez….e super super realist….pt k transpune exact viata..celor kre au atat de multi banii…se infunda in bautura si droguri…si in unele cazuri…renunta…cum este si al acestui frankie….si sincer il ador p actoru kre ia jukat rolu…..prea bine…bun film….5stele si mai mult de la mine
Filmu e superb, e poate cel mai bun film pe care l-am vazut anul asta. Asta tinand cont si de faptul ca mie imi place SF-urile si filmele de actiune cel mai mult.
Filmul este intradevar grozav,prin prestatia actorului principal caruia rolul i se potriveste ca o manusa(a castigat cateva premii notabile pe baza rolului),prin nota tragica a povestii,prin tema in sine muzik-DJ…Imi pare rau insa ca la fel ca si voi am deslusit misterul filmului la scurt timp dupa ce m-am declarat addicted fan Frankie Wilde…so..insasi titlul filmului este primul hint;),fiind un joc d cuviinte”It’s all gone wrong Pete Tong”,filmul este catalogat ca fiind un mockumentary(A mockumentary is presented as if it were a documentary, though it is not factual,just fictional)…Din dorinta de publicitate se spune ca s-a creat un adevarat ‘dosar virtual’ Frankie Wilde the legend of the deaf DJ” asta incluzand site-uri,muzik,videoclipuri,interviuri…ata alba este mult prea alba in definitiv…’The Famous DJ”..nu este famous pt k navigand net-ul nu are nici trecut nici prezent…iar sf filmului este tocmai benefic nu?dispare in ceata…Cert insa este ca publicitatea facuta in jurul muzicii house,a DJ-ilor,a Ibizei ,este colosala,filmul a castigat numeroase premii si enigmaticul Frankie Wilde si a facut numerosii fanii chiar daca este doar imaginar..:((Sper ca am lamurit p marea majoritate,asha este si eu sunt f dezamagita…si Raresh emailurile tale adresate diverselor site uri sunt zadarnice intotdeuna presa merge mana in mana si o asemenea publicitate masiva in jurul unui Dj neexistent are scopurile si profiturile ei,dc crezi k ti-ar divulga adevarul?paul kaye the DJ???co’mon asta a fost funny:) si b.t.w am cautat tot ce este mix semnat Frankie Wilde ..wow am gasit 120 melodii..deci alt mister rezolvat..ce spuneti dak vedeti un CD semnat Frankie Wilde il cumparati?exact;)acelasi raspuns ca si mine DAA..deci Dj care se ascund sub numele publicitar isi scot banii ca atare…pt cunoscatori only..ascultati melodiile cu atentie sunt beaturi cunoscute Tiesto,Chris Coxx,ATB,etc..de aceea au si aparut in film au avut interesul lor….offf..ok i think im done here:(( Anyway…Long life Frankie Wilde wherever u are…
Nu stiam de definitia la mokumentary, dar in ultimul timp s-au inventat o gramada de termeni noi, trebuie sa mai citesc si eu cate ceva :)
Si mie mi-a placut enorm filmul din prima ideii, deci cand am aflat ca e doar fictiune am fost chiar dezamagit, m-am simtit inselat…dar pana la urma a fost o experienta clar pozitiva.
ma…deci nu pot sa cred ca acest dj nu exista! adevarul e ca si eu ascult muzica de genul asta si….ciudat ca nu am auzit de frankie….insa interviurile dj-ilor din film ma fac sa cred ca enigmaticul frankie wilde exista!!! ar fii super fain sa existe. dak povestea e adevarata, el este in top 10 al dj0ilor mei preferati:D
Doar TOP10? La mine e pe primul loc, ce-i drept totusi nu prea ascult astfel de muzica…
Ok, poate imi scapa ceva…Dar care este legatura cu Pete Tong ?
Bai deci am un prieten Dj de mic si tot mia zis ca si pete tong himself a avut ceva probleme cu auzul.Acu nush ce sa cred…vezi lumea asta a muzicii si in special a DJ-iolr cate ascunde…poate sa fie viata unui alt mare dj…sau cine stie ce.Filmu a fost extraordinar….un fir super…si vezi ionut tocmai prin asta e tare…ca e putin mistic…si nea pus pe toti pe ganduri…Eu am ceva rude pe afara…care sunt si ei cu clubbing and all this chits….dak aflu ceva am sa postez pe aici dar nu cred….echipa care a facut acest film a gandit super bine deci….ce sa mai…sa speram la o adevarat bibliografie a unui DJ….sau alte filme…
Ai dreptate Kallu cu partea mistica. Cu siguranta isi aduce si ea aportul la frumusetea filmului. E de departe cel mai tare film pe care l-am vazut in ultimii ani, desi nu sunt fan clubbing (ascult doar ocazional).
Imi sta in fire sa fiu curios si as vrea sa aflu care e faza cu Pete Tong, dar cred ca e mai bine ca unele lucruri sa ramana nedescoperite…. muhaaa.
ma mai bag si eu in seama putin….iata ca domnul Paul Kaye e actor si are o filmografie bogata zic eu…va las un link sa va convingeti…ink o veriga …:)http://www.imdb.com/name/nm0443373/
scz
na….ia si vezi actoru a jucat in cody banks 2….si in alte chesti….dar eu is un pic sa inclin ca e ceva cu pete tong asta…..am sa dau un telefon acu …poate aflu ceva
Despre Pete Tong ce sa zic…il puteti auzi live la Radio 1 :))
……………….s a terminatt cu filmele jmechere(….all gone to…).daca ash avea un dvd de aur,l ash scrie,langa:Godfaher,Casino,Fight club,transpotting,buterfly efect, shi…..alte filmele d astea care le simte putzini ce zice ele.plm.e prea tare.subiectu.actorul.mesajul.e un intreg.
PS.nu va ducetzi nici sa facetzi pipi daca i datzi play
Ok, rth.Am prins ideea.Dar tu ai scris din alergare mesajul ?
And Ionut Popa…nu vreau sa par in nici un fel dar m-a facut curios chestia aceasta…This page is not Valid XHTML 1.1!
Tema cand am luat-o nu era chiar valida, si dupa ce am modificat-o eu nici atat :) Poate o sa imi bag ochii prin ea dar de obicei invaliditatile astea sunt generate de proprietatile ALT, SRC la imagini si alte chestii marunte…
Mie imi place blog-ul.Cu sau fara validare.Felicitari!
Mersi, am fost cam lenes in ultima perioada, dar imi revin eu :)
Vreau si eu soundtrack-ul de la Millions.Il are cineva ? Please :D
MA IDIOTILOR VOI SUNTETI PROSTI? frankie wilde EXISTA! altfel cum se mai gaseau in magazine albume cu el? cum de toata lumea a auzit de el? crezi ca doar d la film? MAAAAAMAAAAAAA CE RETARDATA E LUMEAAAAAAAAAAAAAAAA
Costea. 1) Asa urat sa vorbesti la mamica ta acasa. 2) In asa fel sa-i faci pe parintii tai. 3) Sa tipi in familia ta, nu aici. 4) Credeai ca tot despre 1,2,3 vorbesc. 5) Mai documenteaza-te inainte sa vorbesti prostii.Respectiv ( scuze, dar trebuie linkuri )
http://www.cinemagia.ro/movie.php?movie_id=12616&what=userreviews&t=7073 ( in special post-ul lui frankie wilde – ibiza )
http://en.wikipedia.org/wiki/Frankie_Wilde (trusted source)
sper doar sa stii sa citesti.bafta!
Costea, se vede ca n-ai intrat in Europa. Inainte sa ne faci prosti, ar fi fost frumos sa citesti si tu tot ce scrie pe aici si sa te documentezi putin in prealabil pe Internet.
Exista prea multe semne de intrebare privind Frankie Wilde ca sa nu te faca sa te indoiesti macar putin de existenta lui. De aici pana la vocabularul tau….
N-am de gand sa iti sterg comentariul, chiar daca e blogul meu, las pe altii sa judece ce ai scris.
Maybe you are talking about Lee Coombs? Frankie Wilde is not real!
I think Lee Coombs has nothing to do with this except that he’s one of Pete Tong’s favourites. BTW, Pete Tong rullz bigtime! Why are we writing in english anyway ?!
Poate asa o sa inteleaga ceva din comentariile astea si vorbitorii exclusiv de limba engleza si ne vor lumina si pe noi asupra misterului lui Pete Tong.
Prin … 97 am plecat in Spania… si am stat acolo pana prin 2000-2001, am fost de cateva ori la Ibiza dar doar de 2 ori in Pasha club si in una din acele seri s-a itampalt sa mixez dj Frankie wilde. Nu auzisem de el pana atunci, dar multimea se pare ca il stia si ii striga numele. In fine mi-a ramas numele in memorie dupa: wilde si frankie chiar rade-am atunci am zis ca numele lui de scena face misto de Frank sintra. Am ramas surprins cand am vazut filmul nu sti-am ce s-a intamplat cu el, abia acum am aflat. 1 la mana. Si 2 la mana Sunt cativa dj renumiti acolo care il vorbesc de bine pe Frankie wild deci…nu cred ca s-ar lasa platiti ca sa minta despre asa ceva……
De acord cu tine, daca ai fost la fata locului si s-a intamplat ce ai spus, ne lamureste.Sa te credem, sa nu te credem ? Depinde de fiecare asta. Dar totusi, tu mergi pe ideea “muzica e viata mea, nu conteaza daca stiu sa scriu” ? In fine, nu asta era subiectul. Multa bafta in continuare la mixat. Ce zici, ne pui si noua undeva pe net un mix de-al tau ?
da…nu am observat ca am scris gresit…sory… in fine….e problema ta daca ma crezi sau nu, dupa cum am zis nu sti-am ce e cu el sau ce o sa devina, am aflat abia acum…ma crezi sau nu…..macar unul din noi stie daca a existat sau nu…corect? mix de-am meu…mmm …..am mai multe…vrei facut pe calculator sau pe cdj-uri? mai bine fac unu mai nou ca sa fie in tema cu ce vb noi aici…
Mai nou, cheers
asta e linku, e o melodie facuta de mine, nu mixata sau remixata, cu prima ocazie cand o sa am timp promit sa fac un mix mijto care sa corespuna cu tema asta……pana atunci astept pareri despre mel.
Am pus-o intai pe laptop si mi s-a parut asa si asa, da am pus-o apoi pe un sistem mai serios si recunosc ca e f ok.
Ca un sfat de la un nepriceput complet, mi se pare o melodie f ok de club. Daca vrei sa dai lovitura la TV poate ar trebui sa o ritmezi mai mult, sa nu fie asa monotona…
deocamdata imi caut o voce feminina…dar chiar si cu voce chiar si mai ritmata nu vad cum as putea sa dau lovitura la TV, nu cunosc pe nimeni, nu am pile…ramane de vazut…deocamdata vreau sa fac un album de 10 melodii techno- house-electro…ceva genu…sa vedem…
Mai, parerea mea este ca ai potential, mai ai de capatat experienta, dar vointa sa ai. Plus ca exista un mediu de promovare mult mai accesibil decat TV-ul: Internetul.
Poti sa iti faci un site de prezentare, poti sa te promovezi pe YouTube. Posibilitatile sunt nelimitate.
am trimis la muzicabuna , sa vedem , ca abia ce am terminat-o…e inca calda:)))
Yup, daca suna bine te ajutam si noi :D .Nu am ascultat inca, acum voiam sa inchid PC cand mi-a aparut pop-up de la mail…am vazut ca se scrie instant aici :) trebuie sa plec in Bucuresti, o trag pe telefon si ascult in masina. Mai vorbim de pe drum.
nu are rost sa o asc pe telefon…trebuie boxe, sistem audio, ceva bet…pt asta e facuta melodia…nu stiu daca o sa intelegi mare lucru de pe telefon
Am ascultat-o la casti, doar nu la speaker…SPV-ul are calitate. :DE chiar ok melodia..insa am dificultati in a defini genul :)
si mie imi place…in putinul timp care il am liber incerc sa imi dau seama ce ii mai trebuie, si ce voce sa bag pe ea…..dupa care…god help me…
da… ma uit pe multe site`uri kre ma duc mai mult in eroare
salut… azi noapte am vazut filmul shi vreau sa spun k m`a impresionat… e prea tare… sunt foarte curioasa dak e fictziune sau nu acest dj… da` dupa cum spune dj skama k a fost la un concert de a lui frankie wilde….poate este adevarat… da` atunci imi vin mai multe intrebari… de ce nu se shtiu chiar nimic de el… de ce nu are o bibliografie…de ce nu este gasit… pana nu se dovedeshte k exista…toata lumea va crede k este o fictziune… apropo mishto melodia facuta de dj skama
Da, filmul te face sa iti pui o groaza de intrebari. Cert este ca ceva e ciudat cu acest Frankie Wilde, fie el in carne si oase fie personal fictiv…
uite uite aici spune k este real http://www.answers.com/topic/frankie-wilde
Da, dar e dubios ca tipul din poza este actorul din film. Nicaieri pe net nu apar poze cu DJ-ul, ci doar cu actorul din film.
Asta ma face sa cred cel mai mult ca toata povestea e fictiune.
pai cam asha e…pana la urma cred k niciodata nu vom afla dak este sau nu frankie wilde
Aici ai dreptate, eu n-am ajuns la nici o concluzie in 2 ani de zile, de cand am vazut filmul.
deci cred k nu exista…k dak exista se afla… shi melodiile nu`s ale lui … de exemplu
Back to basics writetten by s. marlin/m. reich/j. gibbons performed by shapeshifters
shi dak te uitzi la sfarshitul filmului itzi arata toate melodiile care cik sunt ale lui… de exemplu rise again care e a lu` dj sammy sau need to feel loved care este “scrisa” de 4 oameni…
shi inca…ceva melodia rise again dak va uitati atent e semnata de DJ Sammy deci clar el a fost dj-ul care a surzit shi apoi a continuat sa mixeze..incredibil…
Eu zic sa intram in emisie la Pete Tong essential si sa-l intrebam pe el.
dupa parerea mea frankie wilde a existat…poate ca nu a avut acest nume dar imi amintesc ca am intat mai demult pe un site (gen wikipedia) shi a scris cineva frankie tong parca se numea spunand ca a fot dj a avut probleme cu auzul a surzit dar cu ajutorul unor aparate auditive a reusit sa mixeze inca un an…am sa caut siteul shi il voi pune aici sa vedeti shi voi..:)
Eh, asta am auzit si eu…dar vai cata lumeeeeee…Ionut, traiasca PR-ul !!! :))
cu linku asta cred ca am spus tot ce aveam e zis…intrati shi veti vedea ca Frankie Wilde a existat…dar sub un alt nume cum am spuso si eu :)
http://www.discogs.com/artist/Frankie+Wilde
interesant…
o intrbare mai am…a reusit cineva sa downloaeze albumele fundamentals 1 si 2 sau hear no evil..leam cautat prin orice loc posibil dar nu am dat de ele..va rog mult dak le are cineva sa ma anunte andy_larkynn@yahoo.com
inca ceva dak se poate….are cineva melodia aia cu care isi incepe setul din pacha…cand mixeaza ultima oara…o caut de mult e super tare
andy… dj sammy e Samuel Bouriah … frankie wilde nu e… tzi`am mai spus…melodiile alea sunt ale altor dj… rise again este a lu` dj sammy…shi etc… vedetzi la sfarshitul filmului k arata toate melodiile puse in film de cine sunt creata shi de cine sunt “cantate”…
totusi la dj sammy la aliases dak teuiti atenta pe pagina scrie clar Frankei Wilde deci o legatura a existat intre ei…sau asa imi vine sa cred:-??
pai din kte am auzit eu…rise again se mai numeshte shi frankie wilde sau ceva de genu… k doar a fost in film… cine shtie:-??
symona nu era concert…in club pasha mixa un dj pe nume: Frankie Wilde. Si tin minte ca lumea striga Frankie dj, frankie dj….inainte sa inceapa…deci…nu stiu ce sa zic..ma bucur ca place mel mea
Poate ai fost chiar la filmare :)
dak il chema asa este clar ca ai existat shi ..poate mai exista miar placea sa mai existe :P
super film , inca nam gasit nimik concret despre frankie wilde ……
Frankie Wilde / artists (F)
Real Name: Samuel Bouriah
Aliases: DJ Sammy, Le Petit Sam, Porno DJ
http://www.discogs.com/artist/Frankie+Wilde
Nu exista .. si acu sa va spun si de ce si va aduc si dovezi.
Deci toata noaptea mi-am batut capul si am cautat …
Totul a inceput cautand Hear no evil apoi am incercat fundamentals si nimik……e ca sa vezi gasesti melod sa cumperi din 1960 si nu gasesti vestiul the deaf dj frankie wilde ….da macar o poza..nimik
Apoi cica i se spune si dj sammy .. da de unde dj sammy e alt cineva care are intradevar melod rise again care apare si in film aici gasiti totul despre dj sammy care dupa discography, povestea si pozele lui nu prea pare a fi frankie al nostru.
Si acum piesa de rezistenta
Daca mergeti pe imdb la inform despre It`s all gone…. la genre obs Drama, comedy(more) de obicei la adv documentarii puneau si asta ca sa vezi… si daca inca nu v-am convins da-ti click pe more si ve-ti da de o lista mare printre care si Mokumentary… ce sa fie oare… daca dati click o alta lista printre care cu bold (Fake Documentary, Independent Film) …..tadam
Deci cei care au facut asa zisul fake au facut o treaba foarte buna si au stiut sa manipuleze lumea ca si cei de la Blair witch project
Aaaa si inca ceva cand am vazut filmu cu mult timp in urma am intra pe un site care acum nu il mai gasesc oricum am dat Frankie Wilde pe google si am intrat printre primele siteuri si era un site cu poze din film interviu cu pete tong din film si se vroia a fi siteul lu frankie … again ciudat
mai sus era un link .. cica sa cumperi fundamentals 1 si 2 .. dupa ce dadeai click ….papam zikea ceva de genu ca e prea tarziu sa mai cumperi … de parca aveau stoc .”Doar atat putem vinde!” … grow up e internet frate… mai bine spunea-ti nu exista asa ceva
Deja sunt peste 99% convins ca Frankie Wilde n-a existat in realitate. Daca ar fi existat n-ar fi fost facut atat tam-tam in ceea ce priveste povestea lui, nu s-ar fi pus problema unui documentar la misto, etc.
Eu deci mi-am spus parerea. Oricum filmul este excelent si povestea demna de luat in seama, asa ca motivatie personala a individului.
Mda..5 ore de cautari si rasfoiri prin situri care duc la ..pfff, Frankie Wilde… si am ajuns la http://www.itsallgonepetetong.com situl oficial al filmului, de unde am inteles care sunt shemcheriile :
1. Frankie Wilde a existat cu adevarat undeva prin anii '90.
2. Michael Dowse regizorul filmului, zice : " we hear the legend of Frankie Wilde from those who knew him best " ..si ia venit ideea sa ii puna viata pe negativ.
3. Automat, actorul din film nu e Frankie Wilde :)))…ci Paul Kaye ( http://www.imdb.com/title/tt0388139/ )
4. Se intreba cineva mai sus.."care e lagatura intre Frankie Wilde si Dj Sammy?" …pe http://www.itsallgonepetetong.com e un filmuletz unde.. paul van dyk da un interviu si zice ca cica se asemanau foarte mult ca stil…
*Am mai gasit care pare a fi adevatat…
Ehh, vedeti voi acolo…oricum, filmu asta m-a facut sa visez sa ajung in Pacha Ibiza:X:X…cine nu viseaza la ibiza? :P:)))
Ba da saracu ma!!…ce dinti avea :D=)))…:P
Nu era vorba de Pete Tong, ci de Franklie Wilde, nu stiu daca a fost a adevarat sau nu, nu ma intereseaza, dar ca idee de marketing a fost geniala, a fost un world wide boom :)
asha e :D
so , am avut rabdarea de a citi tot ce ati scris … fratilor sunteti foarte vorbareti :)
imi place ideea asta cu site-ul Ionut Popa , o sa ma uit mai mult prin el sa vad ce mai ai.
totusi mi-a sarit in creier ca se numeste “filme care trebuie vazute” topic-ul ( sau ce o fii ) si se dezbate doar existenta lui Frankie wilde … :)
oricum as vrea sa pun aici ca filme foarte frumoase ce nu merita ratate :
Requiem for a dream ( daca stii sa te uiti la filme )
Memento ( o idee mai diferita de film )
Hooligans ( anglia , suporteri , bataie , film bun )
the 300 Spartans ( batalia de la termopile , nu stiu daca a aparut varianta buna )
Outlaw ( din nou englezi , nu am vazut inca )
Apocalypto ( departe de impuscaturi si teancul de filme normale )
Pi ( alb si negru , unu si zero , totul in viatza se completeaza )
8 Mile ( ziceti ce vreti da Eminem imi place la nebunie , si filmul asta e f bun :P )
Shinobi ( kung-fu si inca o reusita asiatica pe ecrane )
Crank ( actiune care te tine langa TV pana la generic )
Kingdom of heaven ( razboiul = arta de a face istorie )
Oke , mai stiu dar nu imi vin in minte , daca stiti ceva puneti aici sa mai iau de pe net :)
Rmx
Initial era vorba de filme care merita vazute, unde am dat un exemplu. Discutia a degenerat muuult :)
Toate comentariile astea s-au adunat in cateva luni bune.
Si ca idee, e cam urat din partea ta ca vezi toate filmele luate de pe Internet. Inteleg ca ar costa o avere sa vezi toate filmele la Multiplex, dar macar pe cele care iti plac ar fi frumos sa le cumperi pe DVD, mai ales ca unele au preturi chiar rezonabile…
sincer am fost la cinema pt unele filme care mi-au placut mult , dar ideea de a lua un dvd ca sa-l vad nici nu mi-a trecut prin cap .
facem parte din generatia pirateriei , furam tot ce se poate misca din loc si piratam cam tot ce se poate ( daca nu gasim crack facem noi unu : )
nu cred ca o sa dau banii pe dvd-uri cu filme prea curand , am de dat bani la multe alte chestii pana atunci .
ne mai auzim
Remis, nu am incercat sa te apostrofez, nu sunt eu omul care are dreptul sa dea cu piatra :D
fain filmu..am si eu o intrebare, care stiti ce melodie e in scena in care frankie era cu prietena lui surda in taxi , tocmai se intorceau de la terasa….
Cerb … mergi ba afara? Date`n cacat !:)))
ce sarac,ala ;no name
WOW! Sarbatorim pentru ca a invatat NoName sa dea copy paste si ca calculeze pentru protectia spam! Bravo frate, alt loc de desenat n-ai gasit ?
*sa, am emotii cu astfel de oameni :D
scuze.nu m am putut abtzine.nu halesc panaramele shi …..poate d aia
…oricum…cred ca nu calculeaza el.poate are fratzi mai mici pe la shcoala.nu le zic in gluma asha ca scuze iar da` …nu mai suport saracii
OMG, nu pot sa cred, pleaca putin pisica de acasa si incepe NoName sa joace pe masa. Am revenit, sters comentariile nasoale si asteptam, ca de obicei prostii sunt si fuduli…
:)))))))))))))) Doamne distrushi mai suntetzi ma !!! edd “nu mai suport saracii” … manca`mi`ai pula cu mata tzi`ar placea sa ai banii mei .. fute`m`ash in rasa ta !:)
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Ce vorbitzi voi asha despre filme … ce adevaratzi suntetzi cand va da`tzi parerile despre filme :)))))))))))))))))))))))))) Sa`mi sugetzi PULA!!!!!!! distrushilor !!!
Da, NoName, suntem toti manelisti si doar de bani suntem interesati, in special de ai tai…
Ma SEFULE, SERIFULE, ADEVARATULE…Nu avem noi fata de tine ma…iarta-ne…mai vorbim dupa ce termini generala…esti un alt exemplu de copil cu bani si minte zero, esti amuzant..mai stai pe aici ca poate mai inveti cate ceva
ce va face sa credetzi k are bani? :-j
E, asa se lauda si el… saracutul. Daca n-a avut parte de educatie, il inteleg si eu ca e asa de suparat…
Ori e dezamagit ca filmul nu a fost despre manele :)
Bon, la mine pe blog n-am vrut sa povestesc filmul, caci ii taiam mare parte din farmec. Eu am descoperit deunazi doua chestii (de fapt am devenit constient de existenta chestiilor) : imi plac scriitori francezi si filmele din Marea Britanie (De la Snatch la Monty Python). Cum aci nu-i vorba de zee french, vreau a spune ca filmu’ e foarte fain pentru ca e antrenant si, chiar daca stiam cam ce s-ar intampla, m-a prins destul de mult vizionarea sa. Bineinteles, tine mult si de stare. Deci da, aplaud umorul tipic englezesc :) Mi-e foame, deci o las in coada de peste. bbl.
P.S.: Poate-ti pui un comment moderation, ca prea a luat-o razna subiectul
..ala micu cred ca fura bani de la mama lui din portofel.io asha l banuiesc.ca prea se da mare
toata lumea intreaba de ce nu zice nimeni de filme .,,,,.,,.,,shi niciunu nu zice ce a vazut mijto.eu unu am revazut black cat white cat shi…..mi place mereu
…iar alexandru le zice bine…
EU sunt prea maniac cu filmele si incerc sa ma stapanesc macar pe blog, dar mai scapa cate un post. Si din statisticile mele, sunt si cele mai citite posturi :)
…eu unu am revazut>black cat white cat shi mi a placut iar.dar am vazut snach dupa el plus ,Memento (2000) ,Requiem for a Dream (2000)
,The Pianist (2002),Untergang, Der (2004),Eternal Sunshine of the Spotless Mind (2004),Schindler’s List (1993),godfather,Goodfellas (1990),Casino (1995)
,Donnie Brasco (1997),printre astea noi, pe care o sa le revad multe din ele cu siguranta cum ar fi..
The Prestige (2006),
Smokin’ Aces (2007),
The Good Shepherd (2006)
Babel (2006)
The Pursuit of Happyness (2006)
Memento (2000)
Requiem for a Dream (2000)
Sin City (2005).mai zicetzi shi voi
The Fountain…superb…
Nine cloud … cool :P :))
mah fratilor tokmai din intamplare am dat pe net de komentariile voastre in legatura ku Frankie Wilde. Poi mah fratilor vreau sa v ik ceva si asta o stiu di surse sigure de la un tovaras Dj dealmeu din Olanda k eu am kam petrekut mult timp in Olanda! Vaza ku acest Dj este chiar adevarata ,acel Dj chiar a existat si filmul kare lati vazut din kate am inteles a fost facku cirka 95% in totalitate numai dupa viatza lui! Unii Dj adevaratzi stiau de pretenul lor de mai demult dar el a fost mediatizat numai dupa moartea sa asa k pls nu inventazi alte tampenii k omul ala chiar a existat iar zdreamtza ala de trafikant de droguri va zace mult in puskarie deakum inkolo!! zbye zbye fratilor!!! si lasatio mai moale ku drogurile k va footeti viatza!!
k`ai auzit de la un prieten de`al tau nu este nici o sursa sigura…n`ai nici o dovada …nimic…”doar din auzite” :-j
Exact, speculatii am auzit toti. Avem nevoie de dovezi clare, de-asta tot discutam aici…
Anyway, un film exceptional :). A vazut cineva “One perfect day” ?
Asta ar fi cea mai credibila sursa de pe internet despre Frankie Wilde.. daca e asa.. m-a dezmagit..
http://www.discogs.com/artist/Frankie+Wilde
Deci chiar am ramas socat…eu trebuia sa-mi citesc la Romana pt. BAC….scz da abea acum am vazut si eu filmu,eu sunt cu hip-hopu si nu m-a interesat un film cu un DJ,dar odata nu aveam ce face si m-am uitat la film ca m-a rugat un prieten ce-i DJ si el….dupa ce am vazut filmu,am ramas socat intr-un fel. Din cate am citit la voi si ce dovezi aveti,clar asta nu exista…dar daca Tiesto,Van Dyk zic in film de el,djii de mai sus sustin ca exista…clar a fost unu asa dar nu se stie cum s-a numit,sau se tine secret….ca nu poti scoate asa o poveste si sa minti lumea in halul asta…..ORICUM ms de tot ce ati scris…m-am trezit mai tarziu….ceau
Faptul ca Van Dyk si Tiesto au zis ca exista nu trebuie luat ca o garantie. Poate facea parte din scenariu, ca avem de-a face cu un film, nu documentar.
Bafta la BAC, tara asta are nevoie de oameni care invata :)
am niste mel q nenea asta si unele sunt chear bune .
si daca a zis tiesto ca la inspirat,pai atunci exist [DAR DACA ERA ATAT D BUN DC A RAMAS NUMAI IN IBIZA ]
mey pe actor(nu stiu daca e scris mai sus) il cheama PAUL KAYE…este comediant britanic..a avut si o emisiune Denis Penis(nush daca e cu i sau y..don’t remember) …si oricum a mai jucat in cateva filme…dar asta e cel mai mijto..Povestea chiar m-a impresionat si am fost suparat cand am aflat ca nu este adevarat…oricum..la inceputul filmului scrie “bazat pe fapte reale”…si m-am mai documentat…o parte din evenimente kiar s-au intamplat..o parte nu..oricum faza cu ursu’..palaria jos pt scenarist :))…ce ziceti mai discutam pe filmu` asta…ca mie imi convine ;)
:) iuly, tu esti ca fiica unui profesor de-al meu ce n-a vazut niciodata o vaca reala si credea ca toate vacile-s violete, ca asa era in reclama la milka. In filmul respectiv nu apare absolut niciun urs, animalu’ din el fiind de fapt un bursuc.
P.S.: Dupa ce carti se mai studiaza acum biologia pe la scoli?
Foarte tare asta :)) Oricum filmul ramane de referinta, mai ales ca nu sunt clubber sau houser :)
ma :)) cu toti care am vb de film ziceau ca e urs =))…plm asa mi s-a parut si mie…oricum…conteaza ca se iubeau ;))
super film, desi a vechiut, inca il mai vad asa la 3-4 luni, totusi, s-a intors pete tong???am vazut ceva programe la ibiza, nu stiu daca live, …deci?
deci nu e bazat in totalitate pe fapte reale, got it ;)
d’oooh…normal ca nu…dar unde sa se intoarca pete tong?el nu exista ;)..sau daca nu am inteles bine…fi mai explicit :D..see ya`!
eu stiam ca e bazat pe fapte reale, …teapa :), la ce te referi tu ca nu exista pete tong??? exista un dj pete tong , care a avut si o emisiune in anglia si mixeaza in ibiza, de aceea eram in ceata
salut…
Dupa ce am vazut “click” si “next” am crezut ca viitorul in film se anunta foarte bun…insa dupa “ghost rider” si “norbit” cred ca cinematografia cade rau de tot…pacat de actori foarte buni ca si nicolas cage sau eddie murphy…
cele mai bune filme vazute de mine sunt:
– blow
– click
– crash
– the others
– vanilla sky
– save private ryan
– brave heart
– lista lui schindler
– pianistul
– si o comedie buna “tantalaul si gogomanul”
“closer”
“day watch”
“forest gump”
“waiting”
mariane impusca`te…teapa…ala care a avut o emisiune in anglia e actoru` care`l interpreteaza…Paul Kaye…si lua interviuri la celebritati…si avea numele de Dennis Pennis…hm…care e mai informat…hm…
Stii cine e adevaratu` Pete Tong….ala din film care apare la inceput…si ii ia interviu la radio…ala a compus cateva melodii din film…aa…si ziceai ca a avut o emisiune in anglia….poate la radio BBC Radio 1…si se numea Essential Mix de la Radio 1….timp de 8 ani a avut`o…sper ca nu mai ejti in ceata…;)
expert: nu vad nici un al pacino, de niro, hopkins…kevin spacey…oameni de teatru care au facut magie in cinema, intr-adevar filme bune ce ai enumerat tu acolo, dar eu as fi inceput altfel lista
iuly: da am citit si eu ceva de genu pe net, bine acum am vazut pe o pagina de net ca dj pete tong, era prin anii 70-80
iuly ce 3buie sa vb`eshti asha urat? poate ai dreptate da` nu mai fii asha rautacios… k acest subiect nu este intre viatza shi moarte
scz pt limbaj…:D..scz si tie mariane…prin anii 80? :-/…nush posibil…dar…eu stiu ca e ala de la inceputu` filmului…oricum..tare filmu`…nush cand pot sa mai vb ca acum iau trenu` spre ploiesti….ieeeeeeeee \:D/…salutare la toata lumea…vacanta placuta pup simo ..bafta la baietzi ;)
ms la fel :P
iuly:bafta la baieti :D . k vacanta placuta
parerea mea.. a existat ..sau poate chiar exista
exista sau nu frankie wilde…nu am stat sa citesc toate commenturile…am vazut ogramada de chestii qm de nu ar exista ..altele k exista..:) eu cred k exista…..ast rasp
totzi am vrea sa existe sau sa fii existat…da` observ k slabe shanse
Salut!nu sunt Dj ca doar am 18 ani,dar imi place sa fac pe dj’u.Sunt abea la inceputu’ inceputului.Am auzit de filmul cu Frankie Wilde de la prieten,si nu prea m-a interesat.Apoi am fost la un concet cu Tiesto si mi-a intrat house’u’ in sange.Am cautat clipuri de-ale lu’ Tiesto pe net,si am gasit o secventa din filmul It’s all gone Pete Tong.Am luat filmul,iar la inceput mi se parea ca actorul ala se prosteste prea mult.Cand a inceput sa surzeasca,deja a inceput sa ma impresioneze.Am vazut filmul acum cateva luni dar nu l-am sters nici acum.Sunt miscat.
De la voi am auzit pt prima data cum ca frankie wilde nu exista,in timp ce incercam sa caut date reale despre el.Unii dintre voi m-ati convins ca nu exista da,unii au mai lasat si o urma de speranta.(NU MANELARII AIA CARE CRED CA NU AU INTELES FILMU”SI S_AU ENERVAT)Zicea cineva de melodiile care apar la sfarsitul filmului.Adica cea pe care a mixat-o ultima data.Nu am multe melodii dar am reusit sa dau peste ea.Cine o vrea,intra pe mihai_minm@yahoo.com
am uitat sa dau -anunta-ma cand mai sunt postate comentarii
am eu tot soundtrack`ul de la “it’s all gone-pete tong” daca il vrei?:D..e mijto rau…sunt 20 de melodii..da’s track’uri…dar sunt :X…si cateva melodii pure cu numele lui…ma rog..facute de pete tong..si altii..majoritatea intra in alea 20 de track’uri..care vrea melodii…dau id`ul si discutam ..see ya!
intradevar,frankie wilde e genial.Fie ca exista fie ca nu!
Cert este ca a generat ceva discutii Frankie al nostru. E in topul filmelor mele preferate.
Aaaa, si imi sustin ideea, totul e fictiune.
auzi bai IONUT POPA.nu va mai dati voi cu parerea ca nu aveti dreptate.cand o sa ajungeti vreunu din voi la ibiza sa va convingeti cine e Frankei Wilde.nu mai aruncati vorbe degeaba.frankie a existat si inca exista.la ibiza acolo gasesti documentatie si te convingi.io zic sa va gasiti alt subiect ca nu stiti nimik despre asta.
Sa inteleg ca tu ai fost la Ibiza Mytza?
da am fost.anu asta a fost a 2 oara cand am fost.si oricum va dati tari cu filmele noi….si voi de abia acum l-ati vazut.io zic sa schimbi tu subiectu asta ca nu e de voi
mytza, fii capitanul nostru!
mytza!daca nu te superi,zi-ne si noua ce e cu frankie wilde asta.Mai mult asta ne intereseaza acum,nu alte filme.Cel putin pe mn asta ma intereseaza;) :D
ce anume vrei sa sti?
Pai zici ca exista!!!Yo nu zic ca nu exista,dar am oarecum niste indoieli.Si daca ai fost la ibitza anu’ asta,probabil ca ai auzut de frankie wilde,tot din cauza filmului.Dar daca ai fost si mai inainte de film,si ai auzit de el,atunci asta e altceva.:)
ba frate filmu nu e de anu asta.e vechi filmu.frankie a existat.exista acolo si o casa de discuri cu numele lui.oricum a existat si daca ajungi acolo o sati dai seama.acolo toti stiu de el…si cum am vazut ca a scris unu mai sus ca nu a vazut pozze si plm…daca se duce acolo o sa vada si poze si tot ce vrea el.da sti cum e…toti prostii vb fara sa stie si multi nici macar nu au auzit de ibizaaa si se dau mari houseri….
ibizaaaa….:O…wow…u iti faci reclama sau mi se pare?U ai fost in ibizaaa…..noi suntem loooseri nu?Noi nu stim unde e ibizaaa
ba nufac reclama….si nici nu ma laud….da multi dintre voi nu avrti habar de muzica asta.ati vazut filmu si ati auzit de frankie wilde.da va intreb si io ceva?…daca sunteti asha tari…ia ziceti sincer pana sa vedeti filmu stia vreunu de frankie?…va spun io….NICIUNU…asha si u ba iuly ala…sti ma macar unde e kudosu????
Nu stiam de Frankie Wilde pentru ca nu exista nici inainte, nici dupa :)
vad ca nu va duce capu deloc….nici nu stiu de ce stau io sa ma complic sa vorbesc cu toti manelarii imputiti…vai de steaua voastra….
daca vrei sa stii aveam de mult melodii cu el…cand nici nu stiam de film..abia anu` trecut am vazut filmu`…mda…..app…kudos…mamaia?/:)…app…sunt din cta…asa ca shht!poate stii u alt kudos;)
bine ma ce tare esti..lasa…da totusi hai sa te intreb…ai auit de cuvantu agent referitor la muzica electro..???hai pa
Frate yo nu ti-am zis ca filmu e nou,te-am intrebat daca ai fist in ibitza inainte de film si daca ai auzit de el.Am inteles ca aveai melodii cu el de dinainte si ca auzisei de el.
BUN!!!Oriqm bv tie ca ai fost in ibitza:D
frate cu tine nu am nimik….te inteleg :d….cu prostu ala care se crede tare….hai noroc
k.RESPECT
mda…imi suna cunoscut agent….e referitor la o formatie sau dj…ceva de genu`…parca…unde nu stiu nu ma bag…dar te lauzi degeaba…kiar nu ma impresionezi…BUNULE…
vezi ca intreci gluma…prima data manelari imputiti…apoi ma faci prost….u know what?Canta la alta masa;)…..or fi UNII de aici manelari…dar ai stat u la fundu` lor ca sa vezi daca sunt imputiti?…ia-ti catrafusele si pleaca ma!…sau mai zii de frankie…CUNOSCATORULE…FRUMOXULE…BUNULE…NEMAIPOMENITULE
:)))))))))))))))))))))))))) vad ca te pricepi
bine ati revenit din conceiu :)
ba maimutoiule nu crezi ca e cam tarzie ora asta pt tine? dute si mai da o dedicatie pe taraf…
Baieti, aici e loc de discutie, nu de injuraturi, deci pls, hai sa nu transformam topicul intr-o sala de asteptare din Gara de Nord.
sorry ,nu vreau sa ma cert cu nimeni,dar sunteti amuzanti:))
Iuly,scuze ca nu observasm mesajul tau,ala de mai inainte,cand ai zis ca ai toate trackurile din it’s all gone pete tong.Cand vrei u poate vorbim despre asta,si poate mi le dai si mie:D
valeu… ce`s cu gesturile astea pe capul tau mytza? nu potzi vorbi frumos? mai degraba tu pari a fi manelist…dupa cum vorbeshti…dak lumea nu shtie asta nu inseamna k`s proshti…inseamna k n`au fost informatzi prea bine… shi oricum:-? de ce te`ash crede pe tine? ai poze ceva? …asha pot spune shi eu k am fost la ibitza… gasesc shi eu mangla ieftina;)
symona…u are my god…my inspiration…!!Pf…uite id`ul meu: zaporeanu …e pt toti cei care vor soundtrack’ul…20 melodii…sau melodii cu el..dar specificati cand intrati..ca sa stiu ;))…symona …poti sa-l bagi si u ;))..de acum nu mai rasp la prosti…:D(se simte el care e)..buh-bye…see ya…buh-bye…LOOSER!
isi mai aminteste cineva de Loona ? este prieten bun cu ea… . Frankie Wilde (real name is : Samuel Bouriah) aka Dj Sammy, Le Petit Sam sau Porno Dj…vreti si poza sa il vedeti ?ia de aici http://www.discogs.com/artist/Frankie+Wilde restu e istorie vreti mai multe poze ? Google Dj Sammy …si vedeti, am ceva istorie house fiind in industria asta din 1999 si stiu ce vorbesc.
bili…cred ca am zis eo mai demult(sau cineva de pe blog chestia asta)..;)..ceva nou?pana la dj sammy am ajuns si eo …mai departe…nup!ceva despre viata lui…nushtu nimic..melodii am cateva…si sunt chiar bestiale ;)..”heaven” si”the boys of summer”..dar mai caut :D…atotcunoscatorul nu mai zice nimic?..app…bah daca ai fost in ibiza…si stiai de frankie wilde sunt sigur ca ai facut nijte poze unde scria numele lui…sau poze cu el prin ibiza…ce naiba…nu?vreau si eo sa vad..ia id`ul meu de mai sus;)
deci… Frankie Wilde nu este Dj Sammy
este el, el a facut si Rise si Rise again… .
http://www.discogs.com/artist/Frankie+Wilde
ia vedeti neste linkuri…si intrati si pe asta
http://en.wikipedia.org/wiki/DJ_Sammy
mai… dj sammy a facut nishte melodii…da` nu`i frankie wilde… pt k frankie wilde nu exista :|
deci serios.am vazut ca a facut ravagii prin voi filmul asta it’s all gone.am vazut si multe tampenii scrise pe acolo.nu stiu din ce surse aparute.oricum am facut si eu personal cateva cautari, nu am intrebat pe nimeni, eu singur m am informat, si am ajuns la concluzia ca ar fi prea urat ca ‘frankie’ sa fie doar un mit.poate e adevarata treaba si a facut undele lucruri cum ar fi identitatea virtuala de care vorbiti voi intentionat, pt a va crea dubii.oricum, acest dj exista, nu stiu daca povestea care o relateaza filmul are legatura 100% cu el, dar exista.si melodiile din film nu sunt toate de pete tong. cateva sunt mixate si de ‘frankie’. ar mai fi cateva de zis, dar fiecare crede ….
poi hai sa va arat cine a scris si cine a cantat melodiile…si asta e luat de la sf filmului..
1. The aviator-scrisa de Michael A.McCann …cantata de Behavior
2. Dj’s in a row-Schwab..Schwab
3. Plastic dreams-Robyn”jaydee”Albers…Jaydee
4. Back to basics-S.Marlin/M.Reich/J.Gibbons..Shapeshifers
5. Rise Again-DJ SAMMY..DJ SAMMY
6. Need to feel loved-Jay P/Seb Fontaine/Delline Boss/Thomas Newman…Reflext Featuring Delline Boss
7. Musak-Dawson/Browski/Edwards/Moroder?Mael..Trisco
8. Electronika-Kayvan,Diamond..Vada
9. Up & Down-Davoli/Darci/Mazzali/Orlandi..Scent
10. Richer scale madness…Written and performed by:AND YOU WILL KNOW US BY THE TRAIL OF DEAD
11. It’s over-Mclaren/Greentree/Mason/Jones..The Beta Band
11. CLoud Watch-Written and performed by: Lol Hammond
12. Troubles-Mclaren/Greentree/Mason/Jones..The Beta Band
13. Parlez-moi D’amour – Jean Lenoir/Bruce Siever..Lucienne Boyer
14.Al Sharp-written and performed by: The Beta Band
15.More intensity-written and performed by:PETE TONG and Carl COX
16. Rock that house musiq-written and performed by:Cristophe Monier/Dj Pascal R
17. G Spot-written and performed by Lol Hammond
18. I like it-Andy Morris,Stuart Crichton,Robert de Fresnes..Narcotic Thrust
19. You can’t hurry love-Victoria Bergsman/The Concretes..The Concretes
20.CAN YOU HEAR ME NOW-Doman/Cherrill/Kaye..Double Funk feat FRAKIE WILDE( dar eo zic ca e tzeapa aici:D )
21. Messa de Reqviem-Verdi
22. Rock your body,rock-written and performed by:Ferry Corsten
23. Flashdance-R.Magness/S.Sinnamon..DEEP DISH!!!
24. Music for a found harmonium-Simon Jeffes..The Penguin cafe orchestra
25. Good Vibration-Love/Wildson..The beach boys
26. Get on-Tegler /Fuldner/Bellina..Moguai
Deci doar una CICA e MIXATA de el(Can you hear me now)..si oricum…fratilor e inspirat din realitate…nu o relateaza asa cum a fost..doar s-a inspirat de la un dj si el a dus mai departe prin rodul imaginatiei:D..sanatate numai bine!
Deci e mai ceva decat cu Mos Craciun. “Exista? Nu exista? Atunci esti manelar. Daca nu-ti place, atunci te-ai imputit. Whooohaaa!”. Let it go!
daca frankie nu exista…cine a facut “hear no evil”..sunt foarte curioasa…:)apropo..melodia asta e pur si simplu geniala!
Danutza…ia-ti familia si fa 3 ture…sau ia-ti doar nijte lentile de contact…citeste 2 commenturi mai sus!D’oooh…
20.CAN YOU HEAR ME NOW-Doman/Cherrill/Kaye..Double Funk feat FRAKIE WILDE( dar eo zic ca e tzeapa aici:D )
deci mai pe intelesul tau…ca vad ca ejti cam cu capu-n nori…Doman,Cherrill si Kaye au facut melodia…in cel mai optimist caz…Frankie doar a cantat-o…atat..
Si eo la inceput refuzam sa cred ca nu exista…dar am trecut peste..:D
auzi ma ia vezi cum vb…ce esti asa atacant k nu inteleg :))
nu am avut timp sa citesc p toate..am citit asa pe sarite :)…calmeaza te…si nu ma lua pe mine sa fac ture si astea..”d’ooh” :| si de unde sa stiu eu ca hear no evil si can you hear me now e una si aceeasi :|
si dreaq eu am intrebat doar cine a facut melodia..doamne ce exagerat esti :-L
adevarul k ai dat`o oleak aiurea aici iuly :|
lolic mic mic…scz danutza..cred ca am exagerat oleaca;;)..
:*
nu i nik..treak de la mn…pur si simplu nu am stiut mai ales k eu deabia am vazut filmul it s all gone :*:*
bai.. baieti am citit comentarile voastre si sa stiti ca si eu am crezut ca A trAit odata Frankie sunt un minimalist infocat…. s sincer… nu stiam de chestia asta…UHMmm de film nu mai zik ash prefera sa il vad de 20 de ori la rand dekat sa ma uit la o prostie ca superman returns… si alte porcari…
faza e ca majoritatea au nevoie de un erou . Nu am gasit nimica sigur despre frankie desi am cautat si in gaura de sharpe. Poate e doar un erou al muzicii house sau e doar “imaginea” sau “personalitatea” unuia dintre marii Dj ai lumii . Melodii clar nu sunt facute de el si nici mixate d el. Ma mishkat filmul, frumoasa poveste si Frankie si-a jucat foarte bine rolul . Un film care merita vazut . Am sa vizionez si Millions
as vrea sa vad si yo filmul dar nul gasesc,am cautata p DC++ p torenturi degeaba,zice-ti si mie pls
Fratilor, ati luat-o "pe aratura". Stati chill. Nu va mai agitati asa, mai aveti putin si va luati la bataie. A existat, nu a existat, filmul este super, coloana sonora super, impactul extraordinar. Uitati-va linistiti cu prietenii la film si lasati-o moarta ca adevarul nu-l vom putea afla niciodata (poate daca am un var printre producatori). Danutza, ma bucur ca ai lasat de la tine altfel nu stiu ce se putea intampla, Iuly cu "y", esti un geniu. R@z, nu prea este corect ce fac insa:
Toate cele bune.
Manny, pfoai ce incorecte lucruri faci tu!
Da, da…sunt un raufacator. Am uitat ca este Romania, downloadul ilegal este painea noastra. Dar, vezi tu, unii nu sunt in stare nici sa downloadeze. Punctul tau de vedere care era de fapt domnule Alexandru?
Jiz?z, is that you?
Mai are rost, de fapt, discutia ?
Jiz?z, hai save si quit!
exista frankie wilde sau nu? exact ca si tupac – o murit sau nu… :( oricum a fost belea filmu it’s all gone …. si yo am descarcat niste melodii de ale lui cik … da as vrea sa vad si yo km arata el defapt in realitate ;)
@ everybody
EXISTA ! Cel putin pentru mine.
uitativa lafilmele:Transporter 3 si shoot em up
bah voi sunteti niste inapti ……frankie wilde nu exista el interpreteaza acel rol shi filmul este despre viata lui pete tong….pete tong este acel dj surd care este o legenda…shi akm mai mixeaza
Scuze, Ionut pentru off topic.
imi stergeti si mie toate comenturile mele,va rog mult de tot ,nu vreau sa mai apara pe google cand dau search idiului meu,va rag mult de tot
am mai scris si cu numele de dj mihai
Pfff… cati digioi, dom’le. Parca-mi vine si mie de-un viezure.
sa va lamuresc…frankie wilde si struter de la Mtv e unu si acelasi …pete tong este un dj consacrat de radio si mai si mixeaza…in niciun caz nu e surd…un dj surd nu poate sa faca muzik decat sa puna niste seturi cap la cap precum arata si in film…oricum frankie wilde e o legenda asa cum este precizat si in film si k orice legenda are u sambure de adevar si acela e k un dj a ramas sud…restu este doar un scenariu de film…scenariu probabil este scris de pete tong care a profitat si si-a pus numele in titlul filmului pt a ajunge si mai cunoscut…simplu nu?
am uitat sa spun k ambele personaje (frankie wilde si mike strutter) sunt iterpretate de paul kaye…si gata!!