Importanta suportului tehnic de calitate

Ce este suportul tehnic in Romania? O linie de text intr-o oferta de pret, un fel de garantie, dar mult mai slaba. Ce ma face sa zic asta? Felul in care se poarta cei de la Dreamhost, hostingul meu actual, cu care am avut multe probleme in ultimul timp. Cine se poarta urat? Providerul meu de Internet, Cizone (cum spune operatoarea lor), care imi blocheaza contul pe motiv de SPAM, si cand am tupeul sa intreb de ce, imi raspund ca “doar nu credeti ca l-am blocat pur si simplu, fara nici un motiv”.

Incerc sa stau calm, nu reusesc, dar intreb totusi ce trebuie sa fac pentru a-mi debloca contul, si a avea acces la Internet. Noroc ca ei stiu ce trebuie sa fac, sa imi formatez partitia cu Windows si sa il reinstalez. Am simtit ca il strang de gat prin telefon pe “mesearisul” de la suport tehnic, dar am ales calea cinstita, am inchis, am asteptat, am sunat peste 30 de minute si le-am zis ca am terminat de reinstalat windowsele, infectat zicese de vreun spyware.

Dar destul despre Cizone, bine ca am rezolvat-o. Revenind la Dreamhost, felul in care imi raspund la fiecare email, promptitudinea, seriozitatea (mai ales pentru putinii bani pe care ii dau) ma fac sa nu fiu suparat pe ei, desi motive ar fi (cand nu merge situl nu mai conteaza de ce, vrei sa mearga la loc si asta cat mai repede). Erau foarte OK din punctul asta de vedere si cei de la Rohost, pe care ii decomand cu placere, dar erau mult mai scumpi, deh viata in Romania te costa, iti ocupa tot timpul…

ABONEAZA-TE PENTRU A PRIMI POSTARILE DIRECT PE EMAIL
Vei fi anuntat zilnic cand public articole noi pe blog!

De asemenea, ai putea dori...

2 răspunsuri

  1. Caaat se poate de bine spus.

    Suportul tehnic la noi este mai mult o gluma, din pacate proasta.
    Dar sunt convins ca incet incet lucrurile se vor rezolva

  2. Ionut Popa says:

    Da, daca n-as spera ca lucrurile se vor imbunatati in tara noastra, cu siguranta n-as mai sta in tara asta minunata.

Lasa un comentariu:

Your email address will not be published. Required fields are marked *