Rolul pozei de produs in decizia de cumparare
Ma gandeam la obiceiurile mele personale de navigare in siturile de anunturi second hand si in magazinele online care vand produse noi. Oricum as da-o nu mi-am cumparat niciodata un produs pe care nu l-am vazut macar in poze pe Internet.
Cu toate acestea oamenii continua sa vanda produse fara poza, cel putin cele folosite. Daca un set de baterii, un card de memorie am putea cumpara fara sa stim cum arata (in ideea ca specificatiile din site sunt corecte) nu la fel putem spune despre bunurile cu valoare mai mare.
Ca sa intelegeti ce zic intrati pe siturile de anunturi imobiliare: foarte putine au poze. Daca ar avea poze s-ar elimina probabil din start vizionarile inutile. O fi si asta o strategie, sa il aduci pe om in casa, doar, doar o cumpara. Personal nu as cumpara un apartament sau o vila doar pentru ca sa nu bat drumul degeaba, dar altii, cine stieâ??
Revenind, pentru mine poza unui produs chiar face cat o mie de cuvinte. Dar pentru tine?
??n afar? de imobiliare, cred c? pu?ie sunt site-urile care nu au poz?, iar acolo decizia nu este oricum una de impuls. Pe mine m? surprinde c? mai exist? site-uri care nu afi?eaz? pre?urile. Sun?! Trimite un email ?i vei primi o ofert?!
Nu, mersi. Dac? am f?cut efortul s? ajung p??n? aici, de ce nu-mi oferi informa?ia complet?? De ce s? mai fac o ac?iune supimentar??
Ai dreptate in acesta privinta. Insa sunt cazuri cand nu ai cum sa pui poze atata timp cat nu exista. Iar tu nu poti desface un produs doar de dragul unei poze. Cat despre agentiile imobiliare, anuntul cu poza costa mult mai mult fata de cele fara poza.