Cat de mult SEO strica la un site?
Sunt preocupat de SEO de ceva timp, iar de vreo 2 luni mi-am pus in minte sa imi optimizez putin blogul pt SEO. N-am facut prea multe, ca oricum wordpress este mult mai prietenos cu motoarele de cautare decat alte CMS-uri.
De atunci am observat ca a inceput sa imi creasca procentul de referrali din motoare de cautare, din totalul de vizitatori. Numarul absolul de vizitatori a crescut cu un 15-20% in medie, plus cei din RSS, din care am zilnic peste 10 :)
Ce e ciudat este faptul ca din motoare de cautare imi vin aproximativ 60-65% din vizitatori, care scad la 50-55% in zilele in care scriu mai mult. Acum vreau sa vad daca reusesc sa ajung la 75-80%. Nu m-ar deranja sa imi creasca si numarul celor veniti direct, dar hei, asta e alt record de care vorbim :D
Nu prea stiu exact cum sa interpretez asta, probabil ca am destul de multe linkuri de la situri cu PR mare, dar nu am articole suficient de interesante sa ma si citeasca lumea. Deci pentru celebritate ar cam trebui sa renunt la scrisul SEO friendly :D
ionut, imi puneam si eu astfel de probleme chiar aici.
eu pe site la mine am articole care vand, ca sa spun asa. folosesc si cursuri online si newsletter, ceea ce tu nu folosesti din cate imi dau seama.
vrei sa vinzi mai mult pe blog? :)
Cred ca trebuie sa gasesti un echilibru in a fi cautat de pe motoarele de cautare, si a avea texte…dedicate si in a scrie pe blog pentru a fi citit de oameni..
Ionut Ciurea surprinde bine aceste aspecte si pe blogul lui
Cred ca nu poti scrie textul perfect, si pentru cititor si pentru Google. Presupunand ca stii toate dedesupturile copywrightingului si SEO-ului tot va trebui sa iei decizia sa renunti la unele smecherii, in functie de ce doresti sa obtii.
ionut, nimic nu e perfect :)
ai zis foarte bine ca totul depinde de ce vrei sa obtii… vrei trafic, atunci accentul cade pe seo… vrei mai mult fidelizarea clientilor/cititorilor, atunci mai mult copywriting. (asta ca o “formula” simpla)
Poate ca forta unei idei clare, centrale si centrate ar fi cheia…