Siturile revistelor tiparite trebuie sa evolueze

Nu trebuie sa fii un geniu ca sa iti dai seama ca in Romania majoritatea revistelor care au si adrese web au o politica asemanatoare in privinta continutului site-ului propriu, prin care urmaresc sa nu canibalizeze vanzarile revistei prin oferirea aceluiasi continut pe site intr-o varianta condensata sau prin intarzierea datei de postare.

Daca pana acum cativa ani acest lucru era ok, grosul banilor venind din reclama din revista, in ziua de azi, odata cu scaderea interesului catre publicatiile tiparite si cresterea ratei de penetrare a Internetului, este necesara o modificare a acestei politici. Ce se poate intampla daca acest proces nu este grabit? Ei bine, siturile publicatiilor tiparite nu vor putea concura cu siturile de specialitate, care isi desfasoara activitatea doar online sau cu alte reviste care au facut miscarea mai devreme. Continutul vechi nu mai conteaza si cu cat este mai limitat ca frecventa cu atat este un motiv in plus ca utilizatorul sa nu intre prea des pe site.

Marile trusturi de presa deja isi orienteaza atentia catre mediul online, stiind prea bine ca pe viitor de aici o sa iasa bani, probabil chiar mai mult decat din mediul offline. Cine nu se grabeste sa prinda trenul s-ar putea sa calatoreasca la vagonul de posta, pana la prima pauza de tigara. Si asta deoarece pe Internet exista deja rechini puternici, pentru care revistele neexperimentate in new media nu reprezinta decat un savuros mic dejun.

ABONEAZA-TE PENTRU A PRIMI POSTARILE DIRECT PE EMAIL
Vei fi anuntat zilnic cand public articole noi pe blog!

De asemenea, ai putea dori...

2 răspunsuri

  1. continutul produs exclusiv pentru online consuma aceleasi resurse ( redactor, editor web etc) precum continutului clasic pentru publicatia pe suport de hartie… deci e o chestie de curaj in investitie….

  2. Ionut Popa says:

    Exact, producerea continutului nu e o noua filosofie pentru un redactor care scrie pentru o publicatie tiparita. Pentru online iti trebuie in plus oameni care sa se priceapa la dezvoltarea unui site si la particularitatile new media.

    Cu toate ca e o chestie de investitie, nu multa lume se baga la ea…parca am fi in evul mediu cand oamenii se tem de ce nu inteleg (Internetul fiind aici misterul de neexplicat).

Lasa un comentariu:

Your email address will not be published. Required fields are marked *